دل آرام



بایگانی

Unknown

شنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۸۶، ۰۱:۳۰ ق.ظ

نه پیامی در راه
نه نسیمی در کوه
میوه ی این باغ
اندوه...
اندوه !




آغاز من تو بودی و
پایان من تویی

آرامش پس از شب توفان من
تویی...

پ.ن : زندگی ام اینجا به انفعال در برابر
سرنوشت افتاده است.
اینطوری نمیشود!
تصمیم جسورانه ای دارم برای
تغییر!

پ.ن :‌ دوستی مسیحی امروز به من گفت :
تو چندمین نفری هستی که در زندگی می شناسم
که حرف های عجیب میزند...اما تنها نفری هستی که
کارهای عجیب هم می کند !
گفتم مثلا چی!
گفت اینکه وقتی وارد یه جمع میشی به همه سلام می کنی
ولی از کناری هات فقط خداحافظی می کنی :دی!

پ.ن : «آزادی نه گرفتنی است
و نه دادنی
بلکه آموختنی است...»

مهندس بازرگان!

- من هم همین نظر رو دارم
اما نه فقط در مورد واژه ی آزادی
به نظرم همه ی «زندگی» همین وضع رو داره!!!

- در هر صورت دست کم مرگ آموختنی است
و نه گرفتنی و نه دادنی!
و ثانیا تنها آرزویی است که هر کس
روزی به آن می رسد!

۸۶/۰۲/۱۵

نظرات (۱۵)

شهید مطهری: آزادی هم دادنی است و هم گرفتنی
ببخشید
اشتباه شد
اون حقه
البته یه جورایی به هم مربوط می شن!
مهندس بازرگان عزیز سلام..... سوال قبلی رو پیچوندیا ! :دی (۳ تا)

راستی حاجی به اون دوست مسیحی بگو که من میتونم براش خاطراتی رو بگم که مخش بچسبه به دبفال ! :دی  (یکی!)
ولی به نظر من -حق- هم بیشتر آموختنی است!
خط خودتونه؟
مربوط به کلاس شبیه سازیه!
روش کار شده :دی
این مرگی که سراغ همه میاد بیشتر مثل شب کردن روزها میمونه. اون چیزی که آموختنیه آرزوی مرگه . و اغلب نمیشه چیزی رو آموزش داد مگر اینکه قبلا در وجود کسی کمی تا قسمتی از اون چیز  نهفته شده باشه و با آموزش بخواهی که کاشفش باشی .
بچه که بودم زیاد به این حرفا فکر می کردم!
الان اینا رو میگین یاد بچه گی هام میوفتم!!!
اون وقت این یادآوری کودکی، حس تحبیب داره یا تصغیر ؟ ؛)
Les sanglots longs des violons de l'automne ***Bercent mon coeur d'une langueur monotone

این خط خودتونه !‌:ی
خب اصولا به بچه های کوچیک (صغیر)
حس تحبیب دارم!!!
نه این واکنش طبیعیه یه همکلاسیه به نبوغ همکلاسیش!
مرگ توفیقی است اجباری که بعضی وقتها به آرزو تبدیل می شه...
سلام رفیق
روزگاریست که سودای بتان دین من است
غم این کار نشاط دل غمگین من است...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی