دل آرام



بایگانی

Unknown

پنجشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۸۶، ۰۱:۳۰ ق.ظ

«آن که هنوز زنده است،
نگوید «هرگز»،
آن چه ثابت و پابرجاست،
ثابت و پابرجا نیست،
دنیا این چنین که هست نمی‌ماند....»

برتولد برشت



پ.ن : این عکس را گرفتم... میگذارم اینجا برای روز مبادا !
بروکسل- اتحادیه ی اروپا

---------

پ.ن : «زنها، همیشه در لحظات بزرگ ترک و تسلیم، آنگاه که هر امیدی باطل می‌نماید،
می‌آیند تا تو را وسوسه کنند و به زندگی بازگردانند

پرندگان می‌روند در پرو می‌میرند
رومن گاری


پ.ن : رزومه نوشتن دقیقا یعنی احساس دیدن
یه دختر آرایش کرده منتظر تاکس خالی!

بچه به آینده ت لگد نزن!

پ.ن : تمام سایت های خبری غیر از «فارس نیوز» از امروز تحریم اند!
واقعا آدم دلش می گیرد می بیند اینها به چه روزی افتاده اند
خیر سرمان سال اتحاد ملی است!
خاک بر سر اون -انتقاد از سر دلسوزی ای- بکنن
که باعث بشه آدم سایت بی بی سی رو که می خونه
احساس آرامش بیشتری بکنه نسبت به خزعبلات این قبیله!

-------------------------

شرمنده از همه به خاطر این پست
دلم از بعضی ها به هم می خورد
وقتی حرفهایشان را می شنوم!

دلم می خواهد تمام و کمال روی صورتک های عروسک های
حال به هم زن اطرافم استفراغ کنم. حرفیه؟

چه دنیای زشتی ...

شما احمق ها هم از تحریم این زشت ها می ترسین!

۸۶/۰۲/۲۰

نظرات (۱۷)

دو دیدگاه مختلف هست در مورد زن ،‌توی روزگار ما شده این دیدگاهیی که  ذکر شده(...)، اینجوری هست دیگه ...

...

پ.ن :‌
جانا ز فراق تو این محنت جان تا کی
دل در غم عشق تو رسوای جهان تا کی

چون جان و دلم خون شد در درد فراق تو
بر بوی وصال تو دل بر سر جان تا کی
سلام
وبلاگی خوفی داری و مطالب خوب واسه بعضیا
پیشکسوتم هستی
موفق باشی
پیشکسوت که هستی هیچ سنگین وزن هم که کار می کنی ! ..
( داداش صدرا که دستات مثه ماهه .. هههه .. ) { این ههه آخرش فقط با صدای وحید معتبره‌! :دی )
تند رفتی خیلییییییییییییییییییییی
مرسی که در مورد "ههه" ها رفرنس دادی////

داداش صدرا عکس باحالی بود/. قربون دستات!

آدم ها را زیاد آدم حساب نکن..این جمله ها آنوقت تعدادشان کمتر می شود!
دلم برایت پر می کشد برادر اینهمه شبیه من ..
تو را به جان لحظه هامان
بی قرار و آشفته نباش!
خراب می شوم ....
به حمید :

اگه میومدن نوشته ی پشت دیوارت رو میکندن
یا توی باکس نامه هات کبریت مینداختن تا
نامه هات و هزار تا چیز دیگه ات آتیش بگیره
آروم نبودی!

من که کاری به کار اینا نداشتم...تازه دارم میفهمم
باید اذیتشون کرد تا اذیتت نکن!

به وحید :

همون طور که تلفنی عرض شد اینجا هیچ کس نیست
که برام مهم باشه...

به نرگس !

شما نشستین
فکر میکنین بقیه دارن میدوند!

به قول آندره ژید :
چیزی که حقیقت نداشته باشد
ناراحتی ندارد...

از اینکه خیلی ها  اینو می خونن و ناراحت میشن خوشحال
میشم که تلنگری به ته ذهنشان خورده!
من که خیلی خوشحال شدم با افکار شما آشنا شدم. هر روز که اینجا رو می خونم بیشتر خوشحال می شم...
راستی؛ من از تحریم نمی ترسم!
به دوستانی که تهدید به نظر دادن کردن! :

یک قدم بر فرق خود نِه               
و آن دگر بر کوی دوست!

زیبایی برای زن ها شغل محسوب می شود
یعنی اگر زیبا نبودی باید بروی یه چیزی بشوی!
نمیدانم این جمله چطور به ذهنتان رسیده که آن را اینجا نوشته اید و منظورتان چیست ؟
آیا تمام خانم های موفقی که میشناسید چون موفق هستند زیبا نیستند ؟؟
و یا چون زیبا نیستند سعی می کنند حداقل موفق باشند و بروند یه چیزی بشوند!!!!!!!؟؟؟
این طور نیست آقای بازرگان . کمی در اندیشه هایتان تجدید نظر کنید ....
حتما دکتر رایس هم مثل شما فکر می کرده و چون زیبا نبوده به دنبال سیاست رفته

جدا متوجه مطلبی که بیان کردید هستید؟! ناشی از اندیشه و فکر بوده یا همون تنهایی ۱۲ متری پست پایین؟


به بچه هایی که دوباره ایمیل زدن :

سال دوم دبیرستان آقای قهرمانی می گفت :

ما که شانس نداریم که
خیابون را اگه رد کنیم
ماشین رخت شویی زیرمون میکنه :دی
به قول ایزابت آردن: "Every woman has the right to be beautiful" ولی سرانجام یک زمانی می رسد که اسکار وایلد می گوید: "A man can be happy with any woman, as long as he does not love her". در کل این پستت تو در و دیواره!
حضرت چرچیل قبلا به این مقامات ما رسیده بودن
تا جایی که میگن که :


I may be drunk, Miss, but in the morning I will be sober and you will still be ugly.

Winston Churchill


به هر صورت جاسا جان خودت توی دیواری... :دی
دفعه بعد هم که بیام می پیچونمت حالت جا بیاد :دی
دنیای تلخ و درد آوری است...در زندگی درد های زیادی هست
اغلب آن ها که کوچکترند بیشتر عذابت می دهند...گاهی از این که صبح تا شب خودت را کنترل میکنی که از اتفاقات و آدم های دور و برت بالا نیاوری حالت بد می شود...از این که بعضی از دختر ها با زیباتر(؟!!)کردن مداوم خود چه تلاش مضحکی دارند در جهت تامین هر چه بیشتر خواست های حیوانی پسرها...گاهی آنقدر کراهت داری که دلت نمی خواهد وقت بیرون رفتن حتی ۲ دقیقه جلو آینه بایستی...
برای دختر ها(آن هایی که هنوز مسخ نشدند و تعدادشان هم کم نیست!)این چیز ها خیلی دردناک تر است
خیلی بیشتر...باید دختر باشید تا این درد را واقعا احساس کنید...
...
به شبنم :

جای وحید خالیه!
اوون واژه ی زیباتر تون ما رو کشته!


من نمی دونم چرا حاشیه میرین همه
اصل سوال رو جواب بدین!
دو حالت داره یا اینو جزو حقیقت هایی میدونین
که نباید گفت!
یا جزو دروغ هایی که هیچ کس نمیگه!

در هر دو صورت چه بخواین چه نخواین
تصویری که در ذهن من از تکاپوی عاشقانه ی خیلی ها
به سمت خیلی چیزا وجود داره همینه که نوشتم!

به کیانوش :

دلم نمی خواست جواب شما رو بدم.
حسب دوستی و احترامی که وجود داشت.
اما چیزی که گفتین خودتون هم میدونین دروغه!
شما بهتر از بقیه شاید میدونین که این تنهایی 12 متری
یکی از آرزوهای من بوده و گر نه پر کردن این تنهایی- با اون
مفهومی که شما منظورتونه- مخصوصا
در پاریس خیلی کار ساده اییه!!!

برین به بقیه هم کلاسی ها نگاه کنین...تک و توک تنهایشون
پر نشده!!!

این نظر من بوده که نوشتم
نه هدف تحقیر داشتم نه واکنش سنجی!
خودتون هم تا حدی به درستیش معترفین...
و اینکه همه الگوهایی براتون مهم شده که غیراسلامیه!
مثل خیلی از چیزایی که توی کشور ما به اسم اسلامه
اما ضد اسلامیه!
هوالله.
قبل از رسیدن به "پ.ن" ِ اول داشتم فکر می کردم این عکس مال ِ عکاس ِ کدوم سایت ِ خبریه که عکس ِ به این تمیزی و مفهوم داری گرفته!
خدا قوت!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی