دل آرام



بایگانی

une certaine danse à se rappeler, une certaine danse à oublier

شنبه, ۵ خرداد ۱۳۸۶، ۰۱:۳۰ ق.ظ

تا تو هستی و غزل هست،
دلم تنها نیست...



لا لا لا لایی
لا لا لا لایی
...

و زمزمه های انتظار و نگاه های مضطرب کودکانه...

مرا دست های تو مجاب کرد
و چشم های تو کافی بود ...

« سرباز عاشقی هستم
زیر پرچم روح...»

عاشقان قدیمی ترانه های مندرس می خوانند
اما من ...
می خواهم با صدای لرزان خود بـرایت از خودم بگویـم
و منظره ی پاک چشمان کودکی ام که امروز
یادگار دست های تو است...

- نمی دانم این سطرها را می خوانی یا نه ...
اما حالا باید خواب ببینم تا حتما جوابم را بدهی ...
یادت هست آن روزی را که گفتم
زندگی برایم کافی است
می خواهم کمی بمیرم!
و تو نفهمیدی که مرگ انتهای عشق بود بر فاصله ی
قدم هایمان...*

-----

* این شعر را چقدر دوست دارم که :

با تو از خویش نخواندم - که مجابت نکنم
خواستم تشنه ی این کهنه شرابت نکنم

دستی از دور به هُرم غزلم داشته باش
که در این کوره ی احساس مذابت نکنم

گاه باران همه ی دغدغه اش باغچه نیست!
سیل بی گاهم و ناگاه خرابت نکنم!

فصل ها حوصله سوزند -بـپرهیز- که تا
فصل پر گر یـه ی این بسته کتابت نکنم...

«هر کسی خاطره ای داشت، گرفت از من و رفت...»

۸۶/۰۳/۰۵

نظرات (۹)

سلام ! وبلاگ بسیار جالبی داری ، امیدوارم موفقیتت روز افزون و بیش از پیش باشه !
ارتباط عکس رو نمی فهمم...:دی
باز قاطی کردم و دل آرام شده پناهگاه من
دلارام خیلی دوست دارمت
سنگ صبور..........................
به vb

خواستم تشنه ی این کهنه شرابت نکنم...
خدایا
من در کلبه فقیرانه خود چیزی را دارم
که تو در عرش کبریایی خود نداری
من چون توئی را دارم
و تو چون خود نداری

-امام سجاد(ع)
جاسا این عکسم بو داره ها ! :دی
چقدر پست های بی پی نوشتت حال میدهد. یعنی آدم را گاز نمی گیرد :دی
نوشته ای که کسی را گاز نگیرد به درد کاغذ دیواری می خوره!

متاسفم از اینکه این نوشته این خاصیت رو ظاهرا نداشته!
میشه تا بعد از کنکور من انقد چیزای خوشگل خوشگل ننویسین؟ ):

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی