دل آرام



بایگانی

برای تاریکی دل خودم...

جمعه, ۱۱ خرداد ۱۳۸۶، ۰۱:۳۰ ق.ظ

¤ دوست دارم فیلمساز شوم...اما از بازیگری بدم می آید
نقش هیچ چیز را دوست ندارم بازی کنم..
حتی نقش مشکلات پیروز و یا دلخوشی های تسلیم شده را...

¤ دوست دارم آهنگساز شوم..پر از ملودی های تازه است در دلم
از عود و چنگ و تار و سه تار و پیانو و حتی گیتار هم خوشم می آید
اما هیچ دلم نمی خواهد نوازنده باشم!

¤ اهل دلم ... هر چند از تهران زیاد خوشم نمی آید!

¤ دوست دارم بروم وزارت امور خارجه!
به نظرم آدم های ضعیفی داریم آنجا !
از تحقیقات نظامی هم خوشم می آید
باید بیرحمانه ترین ابزار را برای دفاع بسازیم!
مهمترینش فرهنگ است!

¤ از اینکه معلم باشم بدم می آید!
حتی استاد دانشگاه هم نمی شوم...

¤ معتقدم در این دنیا هر لحظه
بی نهایت معادله و بی نهایت مجهول
به صورت داینامیک
با یک روش مشابه و پیچیده
تولید و حل میشود!
که روش حل آنها با تجربه هم به دست نمی آید..
که اگر اینطور بود ریش های سفید و هزار ساله ی نوح با
اشک غم پسرش خیس نمی شد!

¤ زندگی ام این روزها شده در حد پت و مت!
آشنایی هایم در حد چت و مت!

¤ به دوستی می گفتم :
شما هم اگر تنها فوتبال بازی کنید
و توپ را به دیوار شوت کنید تا برگردد ،‌ شاعر میشوید!

اصولا تمام شاعران ما با توپ شاعر شده اند احتمالا
غیر از باباطاهر که روش دیگری را برگزید!

¤ من شاعر همان شعری هستم
که دم در
ماشین بهش زد مرد!
من شاعر همان شعری هستم
که از
زیر پل عصمت
به سلامت
رد شد!

من شاعر این شعر سیاهم هستم!

¤ از ماست ترش بیشتر خوشم می آید
 مشکل آنجاست
که هیچ بقالی نمی گه
ماستش ترشه!

¤ شاعر نوبنیاد
باز هم گله کرد!
نصف شب هم حتی...

شاعری نوبنیاد از الهیه و چمران بگذشت!

¤ در آینه از خودم خوشم می آید!
این آخر گله از روزگار است!

¤ بعضی دلشان برای ماهی میسوزد
بعضی برای ماهیگیر!
اما هیچ کس دلش برای تو که
سر قلابی نمی سوزد!

تمام!

۸۶/۰۳/۱۱

نظرات (۱۵)

سلام
نوشته ات فوقولاده زیبا بود...
آدم گاهی باید بازیگر فیلمی بشه که خودش ساخته...
دوست عزیزازمطالب استفاده کردیم
ایام خوشتان را تبریک می گویم برای گرفتن یادگاری به وبلاگ ما سر بزنید یا حداقل وبلاگ من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما برسد و بازدیدکنندگان شما گوچه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند
به علت حجم بالای عکسهای آموزشی ما شمااول تمام صفحه های اینترنتی را ببندید و دقیقا 5 دقیقه صبر کنید تا وبلاگ ما لود شودخیلی خوشحال می شوم  از این فرصت نهایت استفاده را ببرید
پیروز باشید به امید روزی که موضوع وبلاگ من باعث ایجاد همکاری دو جانبه وبلاگهایمان شود
mamno-13.blogsky.com
ورود برای 13 ساله ها ممنوع
dvp.mihanblog.com
برای دوست دخترا و دوست پسرا
http://emailiranian.persianblog.com
پیامد تنهایی و درس و کار زیاد میشه یک چنین پستی! اونم یک رشته ی توی پیت مثل نفت! برای اینکه دچار اختلالات بیشتری نشوی، خودت رو کمتر تو آیینه نگاه کن! :دی
ببین جاسا!

در مورد نفت :
یادم باشه بعدا بهت بخندم!

در مورد بقیه چیزا :
بسه دیگه چقدر بهت بخندیم!!!

در مورد این پست :

الان که می خونم خوشم می آید
اون موقع که می نوشتم نه!
اما ننوشتم که بخنیدن!
جالب بود!
خوب میشین :دی
حاجی من حاظرم تو فیلمی که تو فیلمسازش باشی بازی کنم ... اما نقش اول :)
سلام.چطوری؟.این  دوستان که میاند و درباره وبلاگ خودشون کامنت میذارند خیلی کاراکتر های جالبی اند.احتمالا بعضی هاشون خیلی خوشحال اند.راستی حیف شد اینجا نیستی.چند روز پیش محمد رضا خاتمی و مرعشی و.... اومده بودند دانشگاه که جواد رفت بالا و خلاصه خیسشون کرد.البته اونها هم خیلی نامردی کردند.محمد رضا خاتمی خود موج سواره.
man delam vase mahi misooze, vaghti to mahitabe dare sorkh mishe badesh ham mikhoranesh
mahgir ke polesho migire
kerme sare gholab ham...(albate bishtar masnooeie) pas del sokhtan ham nadre
az jomleye 14 khosham oomad, albate ghesmate avelesho


mamad migam bia olivier ro bepichoonim
ifp bashim
تنهایی مرا شیطان کرد و تو را شاعر...
صوت وبلاگ قشنگه بسی !‌
تند تند آپدیت می کنی!
من این طوری نمی رسم جوابت رو آن-لاین بدم،
اسراف میشه!
این سکوت طولانی از چیست ؟ و چطوریه که بازدیدکنندگان هم سکوتند؟ ... حس غریبیست!...
باز گذاشتن کامنت بعضی از پست ها گاو نر می خواهد و مرد کهن! ;)
جاسا جان مزخرف نگو
جدا دفعه بعد مثل اسب پاک میکنم کامنتت رو !
هوالله.
بند ِ آخر قلم ِ خودتون بود؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی