دل آرام



بایگانی

Unknown

جمعه, ۲۵ خرداد ۱۳۸۶، ۰۱:۳۰ ق.ظ

ای شفق است یا فلق؟
مغرب و مشرقم بگو
من به کجا رسیده ام
جان دقایقم بگو

آینه در جواب من - باز
سکوت می کند
باز چه می شود مرا
ای تو حقایقم بگو

جان، همه شوق گشته ام.
طعنه ی ناشنیده را
در همه حال خوب من
با تو موافقم
بگو!

پاک کن از حافظه ات
شور غزل های مرا
شاعر مرده ام بخوان
گور علایقم بگو ،

-با من کور و کر- ولی
واژه به تصویر مکش
منظره های عقل را
با من سابقم! بگو !

من که هر آنچه داشتم
اول ره گذاشتم
حال برای چون تویی
اگر که لایقم بگو!

یا به زوال می روم
یا به کمال می رسم
یکسره کن کار مرا
بگو که عاشقم
بگو!



پ.ن :‌ چی بگم؟
چیزه تازه ای که نیست!

آسمان دلش گرفته است...

-ترجیع بند هر روز در پاریس!-

پ.ن :‌ یک تصمیم سریع!
خدا کنه سخت پشیمون نشم!
طبق معمول!

۸۶/۰۳/۲۵

نظرات (۶)

سلام
خیلی خوشحالم که با وبلاگتون آشنا شدم
زیبا و خواندنی بود
منتظرتون هستم
بای
زبون تلخی دارید .. یا تند ...
سلام
خیلی خیلی ...... خیلی زیباست. مطمئناً حسی زیباتر از این نوشته ها دارید. ای کاش .....
به  الف :

اینا رو من تعریف حساب می کنم!

به جواد؟ :

اینا رو هم همینطور!
حاجی مهم نیست اگه خراب شد بعدا یه جوری با هم ماست مالیش میکنیم :دی
به قول آقا:

یک چند پشیمان شدم از رندی و مستی
یک عمر پشیمان ز پشیمانی خویشم
.
.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی