دل آرام



بایگانی

lovely Smile !

سه شنبه, ۵ تیر ۱۳۸۶، ۰۱:۳۰ ق.ظ

وصیتم این است :
این قلم خیس گریه را
به کودکی در جنوب ِجستجو بسپار
تا در دفتر مشق های نا تمامش بنوسید :
آن مرد سیب دارد
آن مرد انار دارد
آن مرد سبد ندارد...

یا هر پرنده ای که از کنار پنجره ی کلاسش گذشت
نقاشی کند!

گوش کن!
صدای آن پری ِ پریشان ِ نی نواز را می شنوی؟
که هنوز
بعد از گذشت این همه روز
خواب بلند دریا را آشفته می کند!

می خواهم در جنگی از درختان کاج خاکم کنند
تا عطر سوزنی کاج ها همیشه
با من باشد!

مثل نگاه تو ...



پ.ن :
آن من بودم ،‌ که بی قرارت کردم...!

پ.ن :‌ فبای الای ربکما تکذبان‌ ؟!

پ.ن : یار ما چون گیرد آغاز سماع...

۸۶/۰۴/۰۵

نظرات (۱۱)

پیامت را به کودک جنوب رساندم :
بهش دیکته گفتم :
آن مرد سیب دارد . آن مرد ...
وقتی تموم شد . مکث کرد فورا با مداد قرمزش
یه هفت کنار "سیب" باز کرد و نوشت "سرخ" .
یه هفت کنار "انار" باز کرد و نوشت " شکسته " .
خط آخر رو هم تغییر داد : " اگرچه آن مرد سبد ندارد ولی .... "
بعد از چند لحظه سکوت بمن نگاه کرد و لبخند زد .

ازش خواستم تا نقاشی هر پرنده ای که از کنار پنجره ی کلاسش می گذره رو برام بکشه .
بعد از یک ساعت نقاشی کردن ، وقتی دفترشو دیدم زیر نقاشیش نوشته بود :
" کاش می شد با همین مداد رنگی صدای پرنده رو هم ضبط کرد . "
....

پ.ن : زندگی جز لذت پرواز نیست !
پ.ن : در جهان کس نیست کو داغی ندارد از فراق
        کاج فرقت را هزاران داغ دل بر جان بدی  
اوا خدا نکنه بمیرین!
یه دفه هم از خوشگلیه زندگی بنویسین
داشتم با برهان چت می کردم...
یکدفعه برام نوشت :

دارم به زیبایی مرگ فکر می کنم...

بیخود و بی جهت!

اما برای من بیخود نبود...
لذتش رو میشه لمس کرد
و نزدیکیش رو...

از دور دست رایحه ای کهنه می وزید
پاییز خفته بود
ناگاه روی ساقه ی آیینه خم شدم
مرگم شکفته بود...
(کاملا جدی)
حاجی بیا با هم بمیریم.....اینجوری بهتره ها !
خوش بحالتون که دلتون اینهمه پاکه....


واسه ما هم دعا کنید
سلام...
آخرا خبر شدم که لینکم اینجا بوده...اما چرا هیچ وقت اثری ازتون توی کامنتهایم نبود؟؟...حداقل فایده اش این بود که من با این خانه ی آرام بخش زودتر آشنا می شدم...!!!

در هرحال... ممنون ...
مرگ قشنگه / شیرینه
ولی
زندگی هم قشنگه / شیرینه
به نظر من شاید بهتر باشه قشنگی ها و شیرینی های زندگی و مرگ را توام با هم در ذهنمون داشته باشیم .
زندگی زوود تموم میشه....
خیلی زود!
بر امید وصل مشکل نیست قطع زندگی
شوق منزل می کند نزدیک راه دور را
ترس من نه ازمرگ است ...
                   می هراسم از ماندن ...
                                 مثل دیگران بودن ، مثل دیگران مردن ...
الهی آن خواهم که هیچ نخواهم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی