دل آرام



بایگانی

Queda Te Aqui

شنبه, ۹ تیر ۱۳۸۶، ۰۱:۳۰ ق.ظ

بس که پیدا بودی
هیچ کس با خبر از نام و نشان تو نبود

چشمه ای صاف
نهان در دل کوه
غنچه ای سرخ
نهان در دل مه
...

نگران همه بودی
اما
هیچ کس نگران تو نبود!

« عمران صلاحی»



پ.ن : می خواره و سرگشته و رندیم و نظر باز
آنکس که چو ما نیست در این شهر
کدام است!

پ.ن : گوشم همه بر قول نی و نغمه ی چنگ است
چشمم همه بر لعل لب و گردش جام است!

تا گنج غمت در دل ویرانه مقیم است
همواره مرا کنج خرابات مقام است!

¤¤¤¤¤¤

پ.ن : میگه : تقدیر چنین بوده ...

می گویم : باید ازش تقدیر به عمل بیاد!

پ.ن : آفتاب مهربانی!

خاک عالم
بر سر من!

پ.ن :‌ خطی نکش
راهی نرو
حرفی مزن
که بگویند عاشقی!

پ.ن : به قول اخوان :

خانه ات آباد‌ !
ای ویرانی سبز عزیز من!
...
تا کجا بردی مرا دیشب
با تو دیشب تا کجا رفتم...

پ.ن : چقدر این شعر قشنگ است! :


جواب سوال ام تو باشی اگر
ز دنیا ندارم سوالی دگر

که من پاسخی چون تو می خواستم
مباد آرزویم از این بیشتر

نشستم به بامی که بامی-ش نیست
شگفتا ! دلم می زند باز پر

نفس گیر گردیده آرامشم
خوشا بار دیگر هوای خطر !

برآن است شب تا به خوابم کشد
بزن باز بر زخم من نیشتر

دلم جرات اش قطره ای بیش نیست
تو ای عشق ! او را به دریا ببر!

۸۶/۰۴/۰۹

نظرات (۶)

می‌دونم .. بازم با لحن تندتون مسخره می‌کنین ..
اما دوست دارم در حضور پروردگار ٬ وقتی همه‌ی پرده‌ها کنار میره ببینم‌تون ..
دوست دارم ببینم که به عشق واقعی رسیدین ..
به گمشده‌ی همه‌مون . . .
الهی وقتی بیدار شوم که هنگام خوابیدن است
عشق عینک سبزی است که با آن انسان کاه را یونجه می‌بیند.  
عشق عینکی است که آدمی با آن
بقیه را نیز انسان می بیند !!!
سه چیز رو نمیشه مخفی کرد
سومیش عشقه ...
زندگی یک آرزوی دور نیست؛
زندگی یک جست و جوی کور نیست
زیستن در پیله پروانه چیست؟
زندگی کن ؛ زندگی افسانه نیست
گوش کن ! دریا صدایت میزند؛
هرچه ناپیدا صدایت میزند
جنگل خاموش میداند تو را؛
با صدایی سبز میخواند تو را
زیر باران آتشی در جان توست؛
قمری تنها پی دستان توست
پیله پروانه از دنیا جداست؛
زندگی یک مقصد بی انتهاست
هیچ جایی انتهای راه نیست؛
این تمامش ماجرای زندگیست...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی