دل آرام



بایگانی

اللهم عجل لویک الفرج...

يكشنبه, ۷ مرداد ۱۳۸۶، ۰۱:۳۰ ق.ظ

ای که بوی باران
نشسته در هوایت...



پ.ن : دلم برای امام رضا خیلی تنگ شده بود!
دیروز سخت ترین خداحافظی بود در این یک سال ...

پ.ن : به لب گر چه مشکل نفس می رسد...

پ.ن : دلم از خیلی چیزها گرفته است!
اما باید تحمل کنم تا فرصتی بیابم و با خود حرف بزنم!

از آدم هایی که همراهم بودند خوشم نمی آمد!
گاهی چنان بوی هوای نفس به مشام می رسید که
مجال نفس کشیدن نبود!
...
البته برای نشریه یه مطلبی نوشتم که تا حدی از خجالت
خیلی هایشان در بیایم ...

پ.ن : آدم ها قیمت دارند که روی پیشانی شان نوشته است
از آدم های ارزان خوشم نمی آید!

پ.ن : روزهای سختی در پیش است
از همین جا از همه خداحافظی می کنم
هر چند دقیقا پنج روز دیگر مهمان هوای امروز بارانی تهران هستم..
اما می خواهم تنها باشم...

اگر چند قحط گل است و نسیم
به لب گر چه مشکل نفس می رسد

فراوانی است و فراوانی است
به هر مرغ ، چندین قفس می رسد!
 

۸۶/۰۵/۰۷

نظرات (۱۱)

وبلاگ زیبایی دارید
نظرتون رو در مورد تبادل لینک میتونم بدونم
خوشحال میشم مهمون همدیگه بشیم
بای
۵ روز دیگر هستی و می خواهی تنها باشی .. خب، خدا را شکر!
سلام...زیارت قبول ...
حق با شماست ... هوای نفس سخت مخل نفس کشیدن میشه گاهی ...البته من از هوای نفس خود چنین بیمارم !! ...
ای  که بوی باران
شکفته در هوایت ...
عکس از حرمه؟‌:دی
دل نبدی به رویاها...
تسلیت
واقعا رحلت آیت الله مشکینی مصیبت جبران ناپذیری است
برای آنها که گواه بر صدق و راستی اش بودند...
همین طوره...نمی دانم چه حکمتی است؟..علما یک یک عروج می کنند ... !
قرن غم های حقیقی دل خوشی های مجازی
لحظه لحظه در ترقی صنعت تابوت سازی
هوالله.
اگرچه احتمالاً الان دیگه از سلطنت ِ حضرت ِ رضا(ع) خارج شدید،
اما زیارت قبول :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی