دل آرام



بایگانی

Unknown

سه شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۸۶، ۰۱:۳۰ ق.ظ

 « شب چو گردد چشم مستت گرم خواب نوشین... »



فکر کنم اصل آهنگ را بنان خوانده ، هر چه هست
ملودی زیبایی دارد!

۱. ویوالدی و موتسارت و شوبرت و اینها همه خوبند
اما باخ چیز دیگری است!

۲. دارم یه کتاب می خونم از دولامارتین به زبان اصلی!
فکرش را بکنین..!

۳. تمام امپراطوری های آینده فرمانروایی اندیشه هاست..
این رو چرچیل گفته!
اما انیشتن میگه :
جنگ جهانی سوم را نمی دانم
اما جنگ جهانی چهارم با سنگ و چوب خواهد بود...!!

۴. زندگی زود تغییر می کند!
همین دیروز بود که اینقدر این در لعنتی خوابگاه باز و بسته می شد
که من برای خوابیدن روزها را انتخاب می کردم
آن هم ساعت ناهار را !
الان هیچ کس اینجا نیست...نه اینکه پرنده پر نزند..نه!
پرنده پر می زند اما آدم پیدا نمی شود!

۵. میگن یکی رفته بود مکه...سر قضیه ی رمی جمرات
نشونه گیری کرد و سنگ رو دقیقا زد به هدف!

یهو دید یه صدای ناله ای میاد
« آخ...نامرد!...تو دیگه چرا ؟!!! »

۸۶/۰۵/۱۶

نظرات (۷)

خیلی وقت بود از این حرف های منورالفکری نزده بودم
...
پنجمیش به مراتب از بقیشون باحال تر و جالب تر و ...تر و ... بود ~~~
Ketabe " Un homme  " neveshte Fallachi ro bekhoon
به جناب سین :

یک بغچه پراز دروغ دارد چشمت

چشم آبی من!
نبوغ دارد چشمت

یک عمرهلاک یک نگاهت بودم

افسوس صفی شلوغ دارد چشمت!!!

man bazi neveshtehaye khoshgele blogetoon ro midozdam mizaram too bloge khodam,eshkali ke nadare؟؟؟؟
حلال....
حلال...:دی :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی