دل آرام



بایگانی

Unknown

سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۸۶، ۰۱:۳۰ ق.ظ

می روی و گریه می آید مرا

ساعتی بنشین که باران بگذرد...



۱. زیرا که او به روح اطهر زهرا (س) موید است...

۲. در این یکسال هرگز هوای گرفته ی پاریس
بغضم را آشکار نکرد
جز امروز که از بچه ها خداحافظی می کردم!
« دفعه بعدی که می بینمت دیگه بزرگ شدم...»

۳. به حلاوت بخورم زهر که شاهد ساقی است
به ارادت بکشم درد که درمان هم از اوست..

۴. از مترو به سمت خونه که بر می گشتم
میگذاشتم آدم های اطرافم به چشمهای اشک آلود من
نگاه کنند...
دیگر برایم فرقی نمی کند!

۵. این خبر ها یا شایعه ها برای من کوچک است!
آخر خودت به من یاد داده ای :

به «این ها» بخند
از «آن ها» نترس
و
حوادث را مسخره کن!

۶. برایش نامه نوشتم و عذر خواستم از تقصیر یک عمر...
و قصور این چند روز!
آخرش نوشتم :

این یک دو دم که فرصت دیدار ممکن است
دریاب کام دل که نه پیداست کار عمر !

۷. «بهشت را به بها می دهند نه به بهانه »

«
من کسی نیستم که بخواهند له یا علیه من حرفی بزنند
من طلبه ای بیشتر نیستم
و این همه دشمنی با یک طلبه نشانگر آن است
که وی در ادامه ی راه حق
بسیار جدی است »

شهید آیت الله دکتر محمد حسینی بهشتی!

۸۶/۰۵/۳۰

نظرات (۷)

سلام وبلاگتان به شمیم عشق آسمانی متبرک است وچه سعادتی...
بایک غزل تازه منتظرحضورسبزتان هستم
برگشتنی نی این سفر...
آخی‌ی‌ی‌ی.....
" من طلبه ای بیشتر نیستم
و این همه دشمنی با یک طلبه نشانگر آن است
که وی در ادامه ی راه حق
بسیار جدی است "

خیلی قشنگ بود،‌ خیلی...
سلام.از نوع باورتان لذت می برم و با به روز کردنتان، می آموزم.
حسینی بهشتی و نه محمد حسین.ایشان ،خود،در اتو بیوگرافی به این اشتباه رایج اشاره کرده اند،حتی!
خدایتان یار!
salam.
farda (yani jome) sa'ate 19:30 dame dare aslie istgahe (gharbie) ghatare parisam
shomaram:
+49(174)7335631
ghalam nazariaaaaa
به قول شنبه :دی

قربونت برم خدا
چقدر غریبی رو زمین :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی