دل آرام



بایگانی

Unknown

شنبه, ۳ شهریور ۱۳۸۶، ۰۱:۳۰ ق.ظ

اگر چه بود و نبودم یکی است - باز مباد
تو را عذاب دهد جای خالی من!

هوای بی تو پریدن نداشتم - آری :‌
بهانه بود همیشه ،
شکسته بالی من!

تو هم سکوت مرا پاسخی نخواهی داشت
چه بی جواب سوالی ست ، بی سوالی من!



۱. یا ایها النبی اتق الله
و لا تطع الکافرین و المنافقین!
.
.
.
و توکل علی الله
و کفی بالله وکیلا

ما جعل الله لرجل من قلبین فی جوفه

۲. احساس می کنم
این چشم های معصوم
یک شب به خواب ناز اگر می رفت
آنسوی پلک های خسته ی خود می دید :

فتح طلسم ها ، همه با اوست!

۳. به قول محمد علی بهمنی :

من ولی با گوسفندانی که حتی
بوی برگی مستشان می کرد
بی که گاهی دل بسوزانم! ...

۴. به قول معروف :‌

سرش جنگه ، اما دلش تنگه!

۵. داره ظرف میشوره!
میگه در دعا خوندن هم نباید اسراف کنیم!
من دارم توی دلم میگم :
در ظرف شستن هم...!

۶. برام سخت بود که بگم نباید حرفی بزنیم!
اما انگار جنگ بی دلیل من و روزگار پایان ندارد
حاضر نیستم ببازم!

روزگار اگر بر من سخت بگیرد بر او سخت تر خواهم گرفت!

میگه این همه مدت در این تنهایی دلت نمی گیره؟
میگم نه!
میگه حوصله ت سر نمی ره؟
میگم نه!
میگه چرا ؟

« چشم از پنجره بر وسعت شب دوخته ام
و به چشمان تو می اندیشم!

پیش از آنی که سحر
رنگ چشمان تو را پاک کند... »

۸۶/۰۶/۰۳

نظرات (۳)

آن کس که به فکر فردانیست به غم فردا گرفتار می شود
یاد باد آن روزگاران یاد باد!
آن سان که بودی نبود و هرچه بود دوست بودُ آن سان که در گرماگرم روزگار دلیرمردانی آمدند تا نام نیک مرد را زنده کنندُ همانان که زندگی‌شان ُ زندگی بودُ بی‌تکلف و بی‌تعلقِ هرچه داشتند با آن ذات ژاک کردگار معامله کردندُ .....
نمی‌دانم حاج محمدُ چه شد که در نمازم خم ابروی تو بیاد آمدُ چنین شد که به میهمانی اندیش‌ات آمدم شاید که ...ِ و باز می‌دانی ُ چه سنگین‌ترُ چرا اینگونه ذکری بر صفحه الکترونیکی رفتُ یاد باد آن روزگاران یاد باد! چه بگویم ُ از آن ....
یا علی .
ناصرعبداللهی هم که گویی ما را با خود بیشتر به آن وادی کشاند....
بگذریم بماند برای بعد تا این دلتنگی‌های وامانده از ان دوران شکوه و عظمت را یادی نماییم. هنوز که هنوز است ...
به حاج حامد هم سلام گرم برسونید
نیمه شعبان در ژیش است دعا بفرمایید نه برای من روسیاه نه برای این دل وامانده برای او که جهانی منتظر قدوم مبارکش است و دیرزمانی است که عاشقانش حماسه‌ها بر لوح زمان حک کردند...
یقین که ان‌الارض یرثها عبادی‌الصالحون
بیش از کوژنمان حرف زدیم. به درود
مرسی بابت ایمیل دکتر عباسی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی