دل آرام



بایگانی

Unknown

جمعه, ۹ شهریور ۱۳۸۶، ۰۱:۳۰ ق.ظ

باز روز آمد به پایان ، شام دلگیر است و من !
تا سحر سودای آن زلف چو زنجیر است و من!

دیگران سرمست در آغوش جانان خفته اند
آنکه بیدارست هر شب ، مرغ شبگیر است من!

گفته بودم زودتر در راه عشقت جان دهم
بعد از این تا زنده باشم‌ ، عذر تاخیر است و من..

سُبحه و سجاده و مُهری مرتب کرده شیخ
تا چه پیش آید خدایا ...
دام تزویر است و من!

هر گرفتاری کند تدبیر استخلاص خویش
تا گرفتارش شوم ، پیوسته تدبیر است و من...

منعم از کوشش مکن ناصح که آخر میرسم
یا به جانان ، یا به جان...

میدان تقدیر است و من...!




پ.ن : برایم نوشته : بی خیال زندگی ، قلبت را هدر نده!
برایش نوشتم :‌
روابط عمومی شرکت قلب ایران!

۸۶/۰۶/۰۹

نظرات (۱۰)

Salam joojoo

Man residam. damet garm. ye hafte hal kardim. haji daram simpsons download mikonam =)
dar zemn, bargashtane 4 sa'at bi vaghfe ba baghal dastim too mashin dar morede siasate omure kharejeye amrika va enhedame esrail sohbat mikardim! Ye aghaye 27 sale bood. kheili bahash hal kardam.
che jaleb! 30 sanie az nazare ghablim migzare, hanuz javab nadadi... wow
هوووووووو....
پی نوشت را که خواندم یادم افتاد یک بار برای دوستی پیغام فرستادم:
« گوشی ات چیست که هر بار زنگ می زنم می گوید، مشترک مورد نظر در قلب شماست! »

عیدت مبارک
این تبریک عید گفتن که تاخیر و تعجیل ندارد.
تعجیل در چیز دیگریست.

اللهم عجل لنا فرجه
een harfa loose. chera hafe fekr mikonan aaref o sha'eran? een hame ada... vaho vaho vah
asan hal nemikonam vaghti mardom bara ta'jil bolan bolan doa mikonan. loos bazie
من چه گویم که تو را نازکی طبع لطیف
تا به حدی است که
آهسته دعا نتوان کرد!

اللهم عجل لویک الفرج
و العافیه و النصر
و جعلنا من خیر اعوانه و انصرانه
و المستشهدین بین یدیه...!
haha,
ajab giri oftadimaaaaa.... man vaghti bolan bolan doa mikonam ye ehsase vahshatnak bade ria behem dast mide.
فردا که پیشگاه حقیقت شود پدید
شرمنده رهروی که عمل بر مجاز کرد

ای کبک خوش خرام کجا می​روی بایست
غره مشو که گربه زاهد نماز کرد

حافظ مکن ملامت رندان که در ازل
ما را خدا ز زهد ریا بی​نیاز کرد...
Alireza  nemidoonama..hahaha..vvali fek konam ke
to har doaee bokoni hamin hess behet dast mide..

fek konam bayad input system ro negah nakoni..roye
controller fek kon!
چشم رضا و مرحمت بر همه باز می کنی   
      چونکه به بخت ما رسد این همه ناز می کنی                  
ای که نیازموده ای صورت حال بی دلان    
     عشق حقیقت است اگر حمل مجاز می کنی
ای که نصیحتم کنی کز پی او دگر  مرو     
     در نظر    سبکتکین   عیب   ایاز   می کنی
پیش نماز بگذرد  سرو روان و   گویدم      
    قبله عاشقان منم    سهو   نماز می کنی..
سعدی خویش خوانیم پس به جفا برانیم     
سفره   اگر    نمی نهی در به چه  باز    میکنی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی