دل آرام



بایگانی

Je ne sais pas devrais je pleure pour toi !

يكشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۸۶، ۰۱:۳۰ ق.ظ

ربنا آتنا فی الدنیا حسنه و فی الآخرة حسنه
و قنا عذاب النار



۱.
من در همین حوالی...در معرض غروبم!

۲. دل من جز با دل تو با دلی آروم نمیشه!

۳. نه تنهایی و نه این سکوت بی تلاطم ، هیچ کدام ...
آنچه این روزها و تمام آن روزها درد را مثل ساقه ی نیلوفر
به روحم گره می زند ، فکر کردن و به خاطر آوردن است...

خودم را بهتر از بقیه می شناسم! و میدانم که طاقت
این درد را ندارم و روزی مثل همین روزها از بار زندگی شانه هایم را
آسوده می کند! هر چند نزدیکی آن روز را نمی دانم اما سخت منتظرم که
خداوند رحیم و بخشنده است!

۴. گفتم که...میترسم از خدا چیزی بخواهم!
میترسم جهل مداومی که ناشی از انسان بودنم است
بر دست رحمتش ناشکری قلمداد شود ...
و فقط همان یک آیه را می توانم بخوانم!

۵. قسم می خورم که در تمام عمرم از هیچ کسی و از هیچ حرفی
نه ناراحت شده ام و نه خوشحال!
من خودم را خوب می شناسم...
اگر چه در گذشته گاهی از همین واژه های مبتذل و معمول «خوشحالم کردید..»
و «خیلی ناراحت شدم..» بنا به تعارف و یا گاهی از سر خجالت استفاده می کردم
اما همان روزها هم می دانستم که حقیقت ندارد.

۶. ای پرستوهای خسته!
سرزمین پاکی ام کو 
این خیابون ها غریبن
کوچه های خاکی ام کو...

نه سکوتی نه صدایی
نه رهی نه ردپایی

« توی این هوای دلگیر ، من اسیرم تو رهایی...»
 

۸۶/۰۷/۱۵

نظرات (۵)

از دست عزیزان چه بگویم ؟، گله ای نیست
گرهم گله ای هست ، دگر حوصله ای نیست
وحشتناک آروم شدم توی ورود به وبلاگتون

اگه دعوتنامه پرشین گیگی دارین لطف کنین
ایمیل بدین!
واقعا صراحت چیزه خوبیه!
خیلی ممنون از نظر لطفتون.

اما من آدم بی جنبه ای هستم!
نه جنبه ی تمجید رو دارم
و نه انتقاد...

پس عذر تقصیر دارم در پاک کردن کامنت تون...
این دو تا خبر که با چند دقیقه فاصله روی گاردین و بی بی سی اومد ، به نظرم خیلی خطرناکه!
ارتباطش هم زیاد سخت نیست . اما بد نیست شما هم
فکر کنید ...

http://observer.guardian.co.uk/world/story/0,,2185477,00.html

http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/middle_east/7032557.stm

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی