دل آرام



بایگانی

Unknown

پنجشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۸۶، ۰۱:۳۰ ق.ظ

شراب را بدهید!

شتاب باید کرد:

من از سیاحت در یک حماسه می آیم

و مثل آب

تمام قصه سهراب و نوشدارو را

روانم...



...

مثل شتر که توی بیابون بی آب و غذا میتونه نمیره!
اینقدر خاطره دارم که بتونم چند سالی رو همین جوری
نمیرم!

... میگه : تو یه کاری بلدی انجام بدی که من هرگز به خوبی تو
نمی تونم انجام بدم ... حتی نمی پرسم : چی؟!
تا جایی که خودش بعد از چند ثانیه سکوت میگه :
completely ignoring the others!

... پارسال یکی بهم می گفت :
تو نرمال نیستی!
گفتم : چرا ؟!
گفت :‌ رفتارت با بقیه فرق می کنه!
انگار از کره ی ماه اومدی!
گفتم : از کجا معلوم...شاید من نرمال باشم
و شماها همه نرمال نباشین!!!

...Qu'elle changera le monde
Mais elle ne peut pas me changer
۸۶/۰۸/۱۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی